Xiaomi ဖုန္​း​ေတြ MI Acc ဖြင္​့ၿပီး Password ​ေမ့တဲ့ အခါအသုံးျပဳႏုိင္မယ့္ Xiaomi Password Remover Application ေလးကုိ မွ်ေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္။


  • Xiaomi ဖုန္​း​ေတြ MI Acc ဖြင္​့ၿပီး Password ​ေမ့တဲ့ အခါအသုံးျပဳႏုိင္မယ့္

Xiaomi Password Remover Application ေလးကုိ မွ်ေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္။

Xiaomi ဖုန္​း​ေတြ MI Acc ဖြင္​့ၿပီး Password ​ေမ့တဲ့ အခါ Version Update မရ
Factory Reset ခ်ရင္​လဲ Acc Lock က က်မွာစုိးရိမ္ရပါတယ္။ ဒီခ်ိန္ Password သိရင္ေတာ့
အဆင္ေျပတာေပါ့။ Password မသိေတာ့ရင္ေတာ့ Factory မခ်ခင္ ဒီ application ေလးနဲ႕
အရင္ဆုံး password ကုိ remove ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

ဒီ Application ရဲ႕အသုံးျပဳနည္းကေတာ့ ေအာက္ပါအတုိင္းပါ။

App ​ေလးကုိႏွိပ္​
FindDevice Off ၿပီးတာနဲ႔
Remove Mi Acc ကုိႏွိပ္​တာနဲ႔ Mi Acc ထြက္​သြားမွာျဖစ္​ၿပီး
​ေနာက္​ Acc တခုလဲ သုံးလုိ႔ရသလုိ Version Update လဲ လုပ္​လုိ႔ရမွာပါ။
Remark – MI5 miui9 / Mimax2 miui9 / Redmi Note 4x miui8.5 / Redmi note3 miui 8.5
တုိ႔မွာ စမ္​းသပ္​ၿပီးသားျဖစ္တယ္လုိ႕ သိရပါတယ္။ ၿပီး​ေတာ့ ဒီ App က MIUI Version 8.5 ​ေအာက္အ                  လုံးမ်ားသုံးမရပါ။ MIUI 8.5 အထက္​ MIUI9 အထိ အသုံးျပဳႏုိင္​မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Download 👇👇👇

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yathuyalinn

Download 👇👇👇
https://mm1ink.info/QROR


App Password က​ေတာ့ mawgyun ျဖစ္ပါတယ္။
Credit
Ye Thu Ya Linn


No comments:

Post a Comment